Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Workshops Schrijven

Droom jij van een boek? Hulp nodig bij het schrijven van een blog of column? Ga aan de slag in de Schrijfkamer!

Bibliotheek Hardenberg organiseert in samenwerking met Boekwriter4all een vijfdelige schrijfworkshop in de Schrijfkamer Hardenberg.

Schrijfworkshop

Heb jij ook ideeën voor een verhaal, fictie of non-fictie, maar weet je niet hoe te beginnen of hoe je ermee verder moet gaan? Of wil je juist leren blogs en columns te schrijven? Volg dan de vijfdelige schrijfworkshop onder leiding van schrijfcoach Janko Ekkel. Tijdens de workshops leer je de basiskennis van het schrijven.

Introductieavond

De workshops starten met een interactieve introductieavond. Tijdens deze avond kun je ontdekken of het wat voor je is. Je gaat aan de slag met opdrachten, krijgt feedback en krijgt uitleg over de inhoud van de workshops.

Workshops

In de 5 interactieve workshops krijg je verschillende opdrachten die je helpen bij het schrijven van een verhaal of column. Er kunnen maximaal 20 deelnemers meedoen. Na afloop ontvang je een certificaat.

Data en kosten

Introductieavond: maandag 3 oktober
19.30 - 21.45 uur
Bibliotheek Hardenberg
Kosten € 25,00 p.p. (incl. koffie/thee).

Daarna volgen vijf workshops in de Bibliotheek Hardenberg. Deze 5 avonden (ongeveer om de 14 dagen) worden nog gepland. Tijd: 19.30 - 21.45 uur.
Kosten vijfdelige workshop € 195,00 p.p (incl. koffie/thee en certificaat).

Inschrijven is niet (meer) mogelijk

Datum maandag 3 oktober 2022