Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Haakcafé

Haak je ook vrijblijvend aan bij ons creatieve haak- en breiproject? Iedere laatste vrijdag van de maand van 10:00 tot 12:00 uur. We haken en breien voor Stichting Babyspullen.

Stichting Babyspullen verzamelt landelijk gebruikte en nieuwe babyspullen en maakt daar babystartpakketten van. Deze pakketten worden verstrekt via diverse instanties gratis aan (aanstaande) ouders in Nederland die het financieel moeilijk hebben.

Waarom wij dat doen?

Omdat in Nederland 1 op de 9 kinderen opgroeit in armoede. In grote steden is dat zelfs 1 op de 4 kinderen… De stichting vindt dat elk kind recht heeft op een goede start! Een mooi doel waarvoor we leuke spullen haken. Denk hierbij aan slofjes, mutsjes, dekentjes, knuffeltjes, enz. Elke maand gaan we enthousiast aan de slag.

Datum vrijdag 30 september 2022
Tijd 10:00 tot 12:00 uur