Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Lezing Hoogsensitiviteit

Esther Bergsma vertelt wat hoogsensitiviteit is, hoe het brein werkt en hoe je als hoogsensitief persoon daar je voordeel mee kunt  doen (zowel op het werk als privé). Een interactieve presentatie, waarbij Esther antwoord geeft op je vragen over hoogsensitiviteit.

Aan de ene kant zijn hoogsensitieve personen heel sociaal: ze hebben een groot inlevingsvermogen, zorgen graag voor anderen en voelen hun behoeftes aan. Aan de andere kant vinden veel hoogsensitieve volwassenen het lastig sociale contacten te onderhouden. Ze zijn geregeld teleurgesteld in vrienden en (oppervlakkige) gesprekken putten hen uit. Als je je eigen karakter beter begrijpt geeft dit een gevoel van erkenning en herkenning. Het helpt je hoogsensitiviteit als kwaliteit te zien en de voordelen ervan goed te gebruiken.

Over Esther Bergsma

Esther Bergsma is expert Hoogsensitiviteit en wordt vanwege haar kennis en ervaring vaak gevraagd haar expertise te delen. Ze is sociaalwetenschappelijk onderzoeker, auteur van vijf boeken, vele artikelen en honderden blogs, spreker en docent.
Meer informatie over Esther en haar platform vind je via www.hoogsensitief.nl.

Sorry, het evenement is volgeboekt waardoor registratie niet meer mogelijk is

Datum woensdag 10 mei 2023
Tijd 20:00 uur