Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Nationale Voorleeslunch

De Bibliotheek Hardenberg organiseert in alle kernen van de gemeente Hardenberg een voorleeslunch. Dit jaar is er ook een voorleeslunch bij de Tuinen van Mien Ruys in Dedemsvaart.

Ter gelegenheid van de tiende editie van De Nationale Voorleeslunch schrijven maar liefst drie auteurs dit jaar een speciaal Voorleeslunchverhaal; Bart Chabot, Marion Bloem en Kader Abdolah.

Voorleeslunch

Het voorlezen van een mooi verhaal of gedicht geeft ontspanning en is vaak een aanleiding om met elkaar te praten of herinneringen op te halen. Door het organiseren van  een Nationale Voorleeslunch willen wij laten zien dat het voorlezen veel plezier verschaft aan mensen van alle leeftijden.

Ontvangst

Wij ontvangen je graag vanaf 11.00 uur onder het genot van een kopje koffie of thee. Daarna wordt er een speciaal geschreven verhaal voorgelezen. Rond 12.00 uur wordt je een lunch aangeboden. In Lutten beginnen we met een lunch, daarna wordt er voorgelezen. Daarom beginnen we om 12.00 uur in Lutten.

Waar

• Balkbrug, MFC ‘T Trefpunt
  • Bergentheim, Veur Mekaar
  • Dedemsvaart, Bibliotheek
  • Dedemsvaart, De tuinen van Mien Ruys
  • Gramsbergen, De Binder
  • Hardenberg, Bibliotheek
  • Hardenberg, Buurtkamer
  • Sibculo, de Horst
  • De Krim, Buurtkamer
  • Lutten, Dorpshuis
  • Mariënberg, De Grendel
  • Slagharen, De Praam
  • Kloosterhaar, ‘t Haarschut

Aanmelden Voorleeslunch

Deelname aan de Voorleeslunch is geheel gratis! Wel ontvangen wij graag vooraf (vóór 1 oktober) je opgave. Wanneer je je aanmeldt, kun je aangeven in welke locatie je wilt deelnemen aan de Voorleeslunch.

Datum vrijdag 7 oktober 2022
Tijd 11:00 tot 13:30 uur